Deze website maakt gebruik van cookies.
Klik hier voor meer informatie   

Ja, ik accepteer cookies

Versie 07-09-2020

Lynn-Noa (Handelsnaam: Lynn-Noa.nl: Kinderkleding en Accessoires) is geregistreerd bij het Handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 69655707 en gevestigd te Borne (geen winkelpand) ons btw-nummer is NL002196617B90. Lynn-Noa hierna ook nader te noemen: "verkoper" 

 
 

1. Totstandkoming overeenkomst 

1.1 Een overeenkomst komt als volgt tot stand: u plaatst een bestelling voor één of meer producten via deze website. Gedurende het bestelproces kunt u kiezen voor diverse verzendmogelijkheden en uit één van de volgende betaalmogelijkheden: 

- Bankoverschrijving.
- Direct betalen middels iDEAL.
- Direct betalen middels iDEAL QR.
- Betalen met PayPal.
- Betalen met een Creditcard (via PayPal).
- Betalen via Bancontact (België).
- Betalen via KBC/CBC (België).
- Betalen via Belfius (België).
- Betalen bij Afhalen (pinnen).

Zodra uw bestelling is geplaatst ontvangt u een orderbevestiging per e-mail en een e-mail met aanvullende gegevens om het openstaande bedrag te voldoen indien er voor de optie 'Bankoverschrijving' is gekozen.

 
 

2. Producten en prijzen 

2.1 Alle aangegeven prijzen zijn in Euro en inclusief btw.

2.2 Consumenten onder de 16 jaar, worden geacht toestemming te vragen aan ouders, voogd of toeziend voogd. Of een ander die de beschikking over hen heeft. 

2.3 Overeenkomsten tussen de klant en verkoper kunnen zowel mondeling als elektronisch worden aangegaan. De klant kan slechts rechten ontlenen aan de overeenkomst, zodra er door de verkoper een elektronische bevestiging is verstuurd. 

 
 

3. Betalingswijze en Verzending 

3.1 De betaling dient te geschieden middels één van de betaalmogelijkheden benoemt bij 1.1. Op onze website kunt u de gewenste betaalmethode kiezen ten tijde van het bestelproces.

3.2 Indien u heeft gekozen voor 'Afhalen' kunt u een afspraak met ons maken per e-mail, middels ons Contactformulier of per telefoon. Producten worden 72 uur voor u gereserveerd. Indien u binnen 3 dagen vanaf het moment dat de bestelling is geplaatst geen contact met ons heeft opgenomen zal de bestelling automatisch worden geannuleerd.

3.3 Mocht een product niet voorradig zijn, dan krijgt u tijdig bericht bij uw bevestiging. Normaliter kunt u producten welke niet op voorraad zijn niet bestellen.

3.4 Indien u kiest voor 'Verzekerd pakket' is de zending verzekerd tegen verlies of schade tijdens het verzendproces, de risico's zijn in dit geval voor de verkoper. Indien u niet kiest voor een verzekerde verzendmethode zijn alle risico's voor de koper, de koper dient tevens zelf te schakelen met de pakketdienst bij problemen.

3.5 Indien u heeft gekozen voor verzending dan ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging zodra het pakket is verzonden. De hiervoor genoemde e-mail bevat tevens de Track & Trace code en een link om het pakket te volgen.

3.6 Indien u heeft gekozen voor verzending naar een afhaalpunt heeft u 7 dagen de tijd om de zending af te halen. Indien het pakket niet tijdig is afgehaald zal deze conform de algemene DHL procedure naar ons worden teruggestuurd. Indien het pakket nogmaals verzonden dient te worden zijn wij genoodzaakt nogmaals verzendkosten in rekening te brengen. Indien u alsnog besluit de bestelling te annuleren storten wij het aankoopbedrag minus de reguliere verzendkosten terug.

 
 

4. Aansprakelijkheid 

4.1 De verzending van de producten geschiet via DHL.

4.2 Verkoper is niet aansprakelijk voor schade van welke aard dan ook, die ontstaat doordat of nadat de klant het geleverde in gebruik heeft genomen, heeft bewerkt of verwerkt, aan derden heeft geleverd of beschikbaar gesteld. 

4.3 Daarnaast zal verkoper er alles aan doen om voor een correcte inhoud van de website te zorgen. Echter, voor kennelijke zet- en typefouten zijn wij niet verantwoordelijk.

4.4 Uitgesloten van garantie: productapplicaties zoals tekst, een opdruk, pailletten, studs en steentjes. Schade/kwaliteitsverlies na het uitwassen, stomen, drogen of andere behandelingen van kleding valt eveneens niet onder garantie. Idem voor vlekken veroorzaakt door parfum, deodorant of een andere vloeistof.

4.5 Kinderen spelen, springen, dansen, klimmen, rennen en trekken aan kleding. We kunnen daarom niet verantwoordelijk worden gesteld voor gaatjes, losse naadjes, vlekken, etc. nadat het artikel in gebruik is genomen. Dit betreft gebruikersschade en is uitgezonderd van de garantie.

4.6 Voordat wij kleding opsturen wordt deze geïnspecteerd en gefotografeerd (voor- en achterzijde) om discussies achteraf te voorkomen. Zodoende kunnen wij achteraf (bij een klacht) aantonen hoe de kleding op transport is gegaan.

4.7 Kleding verzonden in een doos dient met beleid opengemaakt te worden. Dit om te voorkomen dat u een gat in de kleding maakt bij het openen. Dit geldt uiteraard ook voor kleding verzonden in een verzendenvelop.

 
  

5. Privacy statement 

5.1 Uw gegevens worden strikt persoonlijk behandeld. Zonder uw toestemming worden de gegevens niet beschikbaar gesteld. 

5.2 Wij gebruiken de adresgegevens uitsluitend voor het versturen van de bestelling en (indien u geen bezwaar heeft aangetekend bij uw bestelling) voor het versturen van onze nieuwsbrief. 

5.3 Meer informatie over ons privacybeleid kunt u vinden op onze pagina genaamd 'Privacybeleid' (deze link kunt u vinden onderaan iedere pagina).

 
 

6. Bedenktijd / Retourbeleid

6.1 Koper is alleen gerechtigd om binnen zeven (7) dagen na feitelijke levering de producten, in oorspronkelijke staat en na overleg met verkoper, te retourneren. De verzendkosten van de retourzending zijn voor rekening van koper.

6.2 Na de bedenktijd van 7 dagen kan koper zijn of haar aankoop niet meer retourneren. Verdere informatie hierover kunt u vinden op onze pagina over 'Retourneren' (deze link kunt u vinden onderaan iedere pagina). 

6.3 Het is koper niet toegestaan enige vermeende vordering tot schadevergoeding te compenseren met enig bedrag dat koper aan verkoper verschuldigd is uit hoofde van enige overeenkomst tussen koper en verkoper. 

6.4 Verkoper vergoed geen retour en/of verzendkosten indien er sprake is van een retourzending. Deze kosten zijn voor rekening van de koper.

6.5 Koper dient de te retourneren goederen met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en een deugdelijke verpakking aan verkoper te retourneren.

6.6 Producten die zijn afgeprijsd of uit de OP=OP selectie komen kunnen niet worden geretourneerd.

 
 

7. Vragen en/of klachten 

7.1 Mocht u nog vragen en/of klachten hebben, neem dan gerust contact met ons op. U kunt contact met ons opnemen per e-mail, middels het contactformulier (te vinden op onze Contact pagina) of per telefoon. 

 
 

8. Toepasselijk recht. 

8.1 Op alle overeenkomsten die gesloten zijn met de verkoper is het Nederlands recht van toepassing.