Deze website maakt gebruik van cookies.
Klik hier voor meer informatie  

Akkoord

vraag.pngIk heb geen orderbevestiging ontvangen, wat kan ik doen?

Nadat je de bestelling hebt geplaatst, wordt er automatisch een orderbevestiging verzonden naar het opgegeven mailadres. Het kan zijn dat deze mail niet is aangekomen. Tip: met een eigen account kun je altijd je bestelling volgen op je persoonlijke pagina.
 
Mogelijke redenen waarom je de bevestiging niet hebt ontvangen:

antwoord.png 1.  Mogelijk heb je een ander e-mailadres gebruikt of per ongeluk verkeerd ingevoerd.
2.  Onze mail is in jouw ongewenste/spam-folder terecht is gekomen.
3.  Wellicht staat onze mailaanbieder op de lijst met geblokkeerde e-mailadressen.

 

Indien gewenst kunnen we de orderbevestiging nogmaals naar je opsturen. Vul hiervoor ons contactformulier in en vermeld zoveel mogelijk informatie over je bestelling; denk hierbij aan het ordernummer en de datum/tijd van de bestelling. 

 
 
 

vraag.pngHoe volg ik de status van mijn bestelling?

Je kunt de status en verzending van je bestelling als volgt achterhalen:

antwoord.png 1.  Door in te loggen met je persoonlijke account, ga vervolgens naar 'Geschiedenis en details van mijn bestellingen'.
2.  Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een mailtje met het Track & Trace nummer.
3.  Als je geen eigen account hebt kun je via www.lynn-noa.nl/bestelling-volgen-als-gast de status achterhalen.

 

Lukt het niet? Bel of mail ons dan even!

 
 
 

vraag.pngHoelang wordt mijn pakket bewaard bij een DHL ServicePoint?

Superhandig zo'n afleverpunt maar let wel op het volgende:

antwoord.png 1.  Zodra je pakket is aangekomen bij het servicepunt zal deze 5 werkdagen worden bewaard.
2.  Wanneer het pakket er een week ligt, wordt deze automatisch teruggestuurd naar Lynn-Noa.
3.  De kosten voor een tweede zendpoging zijn voor eigen rekening.

 
 
 

vraag.pngMijn bestelling is verzonden, hoe lang duurt het voordat ik deze thuis heb?

De doorlooptijden zijn afhankelijk van het land van bestemming:

antwoord.png 1.  Normaliter zal je pakketje binnen 1 à 2 werkdagen worden geleverd.
2.  Bij zendingen naar Duitsland of België moet je denken aan 3 tot 7 werkdagen.
3.  Het exacte moment van aflevering kun je controleren met het Track & Trace nummer op de site van DHL.

 
 
 

vraag.pngIs het mogelijk om kleding te reserveren?

Ja, dat is zeker mogelijk. Dit werkt als volgt:

antwoord.png 1.  Kies dan bij het bestellen voor 'bankoverschrijving'.
2.  Wij houden de kleding dan een weekje voor je vast.
3.  Als we binnen 5 werkdagen geen betaling hebben ontvangen wordt je bestelling automatisch geannuleerd.

 
 
 

vraag.pngZijn producten altijd op voorraad?

Je kunt alleen producten bij ons bestellen die op voorraad zijn:

antwoord.png 1.  Door ons voorraadbeheersysteem kunnen we met 98% zekerheid garanderen dat als je iets besteld je geen vervelend berichtje van ons krijgt dat het product niet op voorraad is. 
2.  Wij leveren alles uit onze eigen voorraad en dus niet via derde partijen. 
3.  Wij werken niet met pre-orders. De producten die worden aangeboden in onze webshop zijn daadwerkelijk op voorraad.

 
 
  

vraag.pngEen product in mijn winkelmand is niet meer op voorraad, hoe kan dat?

Hier zijn meerdere oorzaken voor te bedenken:

antwoord.png 1.  Onze webshop werkt op basis van de snelste besteller. Aangezien wij met een snel wisselende en beperkte voorraad werken kan het voorkomen dat een andere klant het item inmiddels heeft besteld.
2.  Wij reserveren alleen kleding die daadwerkelijk is besteld. Een winkelwagen betreft geen daadwerkelijke bestelling.
3.  Aangezien wij onze kleding ook aanbieden op fysieke markten kan het ook voorkomen dat het kledingstuk is verkocht aan een passant.

 
 
  

vraag.pngIk heb gekozen voor 'afhalen', hoe kan ik een afspraak maken?

Aangezien wij geen fysieke winkel hebben werken wij niet met vaste openingstijden. Er zijn diverse mogelijkheden voor het plannen van een afspraak:

antwoord.png 1.  Je kunt ons uiteraard even bellen. Ons telefoonnummer kun je vinden op onze contactpagina.
2.  Mailen kan natuurlijk ook. Ons mailadres kun je ook vinden op onze contactpagina.
3.  En last but not least kun je ons Contactformulier gebruiken.

  

Als wij na 5 werkdagen niets van je hebben vernomen zal de bestelling automatisch worden geannuleerd.

 
  
 

vraag.pngIk wil graag meer weten over een kledingstuk, en nu?

Neem even contact met ons op:

antwoord.png 1.  Je kunt ons uiteraard even bellen. Ons telefoonnummer kun je vinden op onze contactpagina.
2.  Mailen kan natuurlijk ook. Ons mailadres kun je ook vinden op onze contactpagina.
3.  Gebruik ons Contactformulier gebruiken.