Deze website maakt gebruik van cookies.
Klik hier voor meer informatie  
close

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat kan ik doen?

Nadat je de bestelling hebt geplaatst, wordt er automatisch een orderbevestiging verzonden naar het opgegeven mailadres. Het kan zijn dat deze mail niet is aangekomen. Tip: met een eigen account kun je altijd je bestelling volgen op je persoonlijke pagina.
 
Mogelijke redenen waarom je de bevestiging niet hebt ontvangen:

  1. Mogelijk heb je een ander e-mailadres gebruikt of per ongeluk verkeerd ingevoerd.
  2. Het is ook mogelijk dat het in je ongewenste/spam-folder terecht is gekomen. Met name bij @hotmail.com en @outlook.com mailadressen komt dit regelmatig voor.
  3. Wellicht staat onze mailaanbieder op de lijst met geblokkeerde e-mailadressen. Je kan hier zelf niets aan doen maar je e-mailprovider waarschijnlijk wel.

Indien gewenst kunnen we de orderbevestiging nogmaals sturen. Vul hiervoor ons contactformulier in en vermeld zoveel mogelijk informatie over je bestelling; denk hierbij aan het ordernummer en de datum/tijd van de bestelling. 

 
 

Hoe volg ik de status van mijn bestelling?

Je kunt de status en verzending van je bestelling volgen via de 'Geschiedenis en details van mijn bestellingen' in je persoonlijke account. Hier vind je ook de Track & Trace code. Zodra de bestelling is verzonden sturen wij altijd een e-mail ter bevestiging. In de hiervoor genoemde e-mail vind je ook het Track & Trace nummer (ook bij brievenbus zendingen).

Indien je geen eigen account hebt kun je de bestelling traceren via de volgende link: www.lynn-noa.nl/bestelling-volgen-als-gast Let op: om een bestelling als gast te volgen heb je het ordernummer nodig. Indien je het ordernummer niet weet neem dan contact met ons op.


 

Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij een DHL ServicePoint?

Zodra je pakekt is aangekomen bij het servicepunt zal deze 5 werkdagen worden bewaard. Wanneer het pakket er een week ligt, wordt het automatisch teruggestuurd naar ons.


 

Mijn bestelling is verzonden, hoe lang duurt het voordat ik deze thuis heb?

Normaliter ontvang je binnen 1 a 2 werkdagen de bestelling. Het exacte moment van aflevering kun je controleren middels het Track & Trace nummer op de site van DHL.

  
  

Is het mogelijk om kleding te reserveren?

Ja, dit is zeker mogelijk. Kies dan bij het bestellen voor 'bankoverschrijving' wij houden de kleding dan een weekje voor je vast. Indien we binnen 5 werkdagen geen betaling hebben ontvangen zal je bestelling automatisch worden geannuleerd en is de kleding weer beschikbaar voor andere klanten.

 
 

Zijn producten altijd op voorraad?

Je kunt een product niet bestellen als deze niet op voorraad is. Door ons voorraadbeheersysteem kunnen we met 99% zekerheid garanderen dat als je iets besteld je geen vervelend berichtje van ons krijgt dat het product niet op voorraad is. Wij leveren alles uit onze eigen voorraad en dus niet via derde partijen.

  
 

Kopen jullie ook tweedehands kleding in?

Tweedehands kleding kopen wij veelal in van bedrijven met restpartijen. Je eigen kleding aan ons verkopen is, afhankelijk van de staat van de kleding, zeker mogelijk. Verwacht hier niet te veel van. Het laatstgenoemde aangezien wij anders niet zulke lagen prijzen kunnen blijven hanteren. Tweedehands kleding controleren wij altijd grondig op defecten, vaalheid en vlekken. Als de kleding door de keuring is gekomen wassen wij de kleding uit alvorens we deze fotograferen, voorzien van een prijskaartje en te koop aanbieden in onze webshop.

 
 

Een product in mijn winkelmand is niet meer op voorraad, hoe kan dat?

Onze webshop werkt op basis van de snelste besteller. Hierdoor kan het voorkomen dat een artikel niet meer op voorraad is. Als je bijvoorbeeld gisteren iets in je winkelmandje hebt gedaan maar je order nog niet hebt geplaatst, dan kan het voorkomen dat een andere klant in de tussentijd één van de producten heeft besteld die jij op het oog had.


  

Ik heb gekozen voor 'afhalen', hoe kan ik een afspraak maken?

Aangezien wij geen fysieke winkel hebben werken wij niet met vaste openingstijden. Je kunt per telefoone-mail of middels ons contactformulier contact met ons opnemen om een datum en tijd af te stemmen. Let op: indien wij na 5 werkdagen niets van je hebben vernomen zal de bestelling automatisch worden geannuleerd.

  
 

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Wij verzenden normaliter alleen pakketten naar adressen in Nederland. Indien je een bestelling naar een adres in Duitsland of België wilt laten versturen kun je contact met ons opnemen om de actuele verzendkosten op te vragen.

 
  

Ik wil graag meer weten over een kledingstuk, en nu?

Wil je iets meer weten over een kledingstuk? Bijvoorbeeld over de stof of de afmetingen? Neem gerust contact met ons op per telefoone-mail of middels ons contactformulier. Vergeet niet te melden om welk kledingstuk het precies gaat. Tip: op de productpagina vind je het artikelnummer.